هوشمند خودرو

اخبار دنیای خودرو

هوشمند خودرو

اخبار دنیای خودرو

معرفی انواع مدل های خودروی جک

معرفی انواع مدل های خودروی جک

 

معرفی انواع مدل های خودروی جک ،جِی ای سی یا جک - JAC - یک شرکت خودروسازی دولتی چینی است. این شرکت قبلاً با نام کارخانه خودروسازی هفئی جیانگوای شناخته می‌شد که در سال ۱۹۶۴ میلادی تأسیس گردیده بود.با هوشمند خودرو همراه باشید.

شرکت کرمان موتور در ایران تولید کننده خودروهای سواری و کراس اور شرکت جک است و تاکنون مدل های j4، j5، s5 و s3 را به ایران آورده است.جک همچنین مدتی است که با یکی از شرکت‌های بخش خصوصی به نام رخش خودرو دیزل قرارداد بسته تا این شرکت، محصولات تجاری (کامیونت و مینی تراک) جک را تحت لیسانس در ایران تولید کند.

 

جک جی 4 (JAC J4)

معرفی خودرو
جک جی 4 ( j4 ) ، پنجمین محصول شرکت خودروسازی جی اس سی(jac) چین در ایران است. jac j4 قرار است جای خالی برادر بزرگتر خود، جک جی5 را در بازار ایران پر کند. j4 در جریان نمایشگاه گوانگژوی سال 2012 در چین رونمایی شد. این خودرو یک سدان اقتصادی محسوب می شود و با توجه به تجربه ی موفق خودروهای پیشین این برند در ایران و دید نسبتا مثبت مشتریان نسبت به جک، شانس تکرار موفقیت های جی5 را دارد.

معرفی انواع مدل های خودروی جک

 

 

 

جک جی 5 

معرفی خودرو
جک جی 5 - JAC J5 : چینی ها برای اینکه بتوانند در بازارهای مختلف موفق باشند از خودروسازان معتبر دنیا کمک می گیرند. شرکت JAC نیز از این قائده مستثنی نبوده و به سراغ یکی از بهترینهای ژاپن یعنی میتسوبیشی رفته است خودروسازی که در ساخت موتورهای پر توان و البته کم مصرف تبحر خاصی دارد. استفاده از موتورمیتسوبیشی به نوعی برگ برنده این خودرو در میان رقبا به حساب می آید. موتور 1.5 لیتری VVT این خودرو موفق به دریافت جایزه یکی از 10 موتور برتر چینی در سال 2011 شده است . نسخه عادی این موتور تنها 100 اسب بخار نیرو تولید می کند اما تکنولوژی زمان بندی سوپاپ ها در مدل VVT توان آن را تا 111 اسب بخار بالا برده و گشتاور را نیز به 146 نیوتن متر رسانده است. با این پیشرانه و گیربکس پنج سرعته دستی، J5 قادر خواهد بود تا نهایتاً به سرعت 175 کیلومتر بر ساعت برسد . این موتور از مصرف سوخت پایینی بهره می برد و در سیکل ترکیبی تنها 6.6 لیتر در 100 کیلومتر بنزین می سوزاند.

معرفی انواع مدل های خودروی جک

 

جک اس 3 (JAC S3)

معرفی خودرو
این مینی کراس اور جمع و جور، jac s3 - جک اس 3 نیز مانند برادر بزرگتر خود اس5 رگه هایی از طراحی خودرو های کراس اور هیوندایی را در خود دارد. البته نمی توان به این روش کپی گفت چون اینگونه طراحی ها با الهام گیری از یک خودرو و یا یک سبک طراحی تقریبا در تمام خودروسازان رواج دارد. طراحی جک S3 مورد پسند همه ی مردم نیست اما برخی آنرا متفاوت می دانند. خدمات پس از فروش JAC S3 بر عهده ی کرمان موتور می باشد.

معرفی انواع مدل های خودروی جک

 

جک اس 5 (JAC S5)

معرفی خودرو
شاسی بلند کامپکت خودروسازی JAC، جک اس 5 - JAC S5 (کراس اوور) شباهت زیادی به هیوندای توسان نسل 2 در نمای جلو، و محصولات آئودی در نمای عقب را دارد و این دلیل نیز یکی از دلایل پر طرفدار بودن آن است. چری تیگو 5، هاوال h2 و بی وای دی اس 6 رقبای اصلی اس 5 هستند. جک اس5 فروش خوبی را در ایران تجربه کرده است و توسط شرکت کرمان موتور عرضه میشود. شتاب جک اس5 توسط Car.ir مورد بررسی قرار گرفته است.

معرفی انواع مدل های خودروی جک

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد